Friday, April 10, 2015

REVIEW SABUN MARINE ESSENCE



Assalamualaikum...hari ni saya nak review lagi satu produk yg telah saya gunakan..sabun marine essence...saya dh lama intai sabun ni..tapi sebulan yang lalu saya ambil keputusan nak beli juga..jd untuk permulaan saya beli 1 ketul sabun..pertama kali pakai saya dah rasa sedikit perubahan kat muka....jerawat dah makin kering dan kurang berminyak....untuk pengetahuan uolls badan saya ni banyak timbul ruam2 merah kat dada lengan dan belakang badan..alhamdulillah sejak menggunakan sabun marine essence ruam dah makin berkurangan......dan part yg paling best,celah kelangkang dah makin cerah....bestnye.....!!

  Kulit muka pn now dh makin cerah warna lbh sekata dan paling penting bebas jerawat..so siapa2 nak mencuba tak rugi tau..kalau saya boleh beli kenapa tidak dengan anda.....hehe..ayat...untuk siapa yg berminat sila la scroll kat bawah...

[SABUN MARINE ESSENCE]



★  100% terbukti selamat dan berkesan.
★  mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM) :NOT140203726K
★  HALAL
★  produk BEBAS BAHAN KIMIA
★  terdiri daripada RAMUAN EKSLUSIF bahan semula jadi;
     Garam Buluh, Ekstrak Teh Pu-Erh, Ekstrak Liquorice, Minyak Tea Tree, Vitamin E,
     Gliserin, dan Aloe Vera.

 ✰ SABUN PENCERAH  MARINE ESSENCE ✰:  Direka khas untuk memastikan kulit anda lebih LEMBUT, GEBU, CERAH, SIHAT & SENTIASA BERSERI.


MERAWAT.......
✘ ketiak yang hitam
✘ ketiak berbau
✘ badan berbau
✘ celah peha hitam
✘ jerawat
✘ jerawat batu
✘ jerawat di badan
✘ jeragat
✘ gatal-gatal hidung dan muka (resdung)
✘ leher berdaki
✘ leher hitam
✘ lutut hitam
✘ buku lali hitam
✘ parut jerawat
✘ parut demam campak
✘ kulit muka berminyak
✘ kulit muka kusam
✘ kulit sensitif
✘ kulit kering
✘ eczema
✘ ruam badan (kebiasaannya pada bayi)
✘ panau
✘ kurap


✰ SABUN PENCERAH  MARINE ESSENCE ✰ SESUAI UNTUK SEMUA JENIS KULIT WALAUPUN KULIT SENSITIF.
✰ SABUN PENCERAH  MARINE ESSENCE ✰ SESUAI UNTUK SEMUA PERINGKAT UMUR WALAUPUN BAYI.
✰ SABUN PENCERAH  MARINE ESSENCE ✰ SESUAI UNTUK LELAKI DAN PEREMPUAN, BAYI DAN WANITA HAMIL.
Berminat? Pm/whatsapp
(014-2046477)

#projekSTG
#elitkingdom

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...